torsdag 8 januari 2009

- Sjuk :/

Nu har man själv skaffat en blogg oxå ^^ Hade så tråkigt så tänkte jag gör väl en blogg ja med så har jag något att göra . Idag har man inte gjort mkt vilat för det mesta , för man har juh åkt på en urinvägsinfektion och en förkylning... :/ så vart ingen skola idag och blir nog ingen i mön heller...

Tänkte skriva lite om min senaste vecka plus helgen innan :

Först så va Jonas här förr förra helgen vi myyste , dela julklappar , kolla film och han fick åka skoter för första gången i sitt liv ^^ Han tyckte det va riktgt skoj och han va mkt duktig på att köra ! Det va en mkt bra å goosig helg :) Sedan på måndagen åkte vi ner tsm i hans bil ända ner till Skåne , tur man gillar att åka bil haha :P

Veckan i Skåne :

Kom hem i måndags från Skåne , har varit där en vecka hos Jonas. <3 Har haft en kanon vecka så kunna varit där längre ^^ . Under de sju dagarna så jobba Joans tre dagar så jag följde med i lastbil två dagar och det va skoj , har aldrig åkt lastbil men det va härligt att åka de va högt å mäktigt på någe vis. Fast det va inte så kul att vänta på han medan han last och lossa som ibland kunna ta typ en timme, men annars va det skoj ! Skönt att det fanns säng i lastbilen oxå för ena passet var från typ fyra på morgonen till tre på dagen ^^ Så då var det skönt att lägga sig en stund då å då hihi . Fick även se många nya ställen som jag inte sett i Skåne de dagarna.

Det var juh nyår under den veckan jag var där nere , så vi bjöd in Jonas tvillingbror och hans tjej , Jonas ena kusin och hans morbror och en av Jonas kompisar :) Jag och plutten lagade tacos och dukade fiiint , sedan när vi va mätta och nöjda börja vi dricka lite ^^ (A) vart kanske lite för mkt för mej och luddet (Jonas kompis) , de andra vaart inte så fulla eller så va de nyktra :P men alla hade vi skoj :) vid typ kvart i tolv så gick vi ut på gården och skööt raaketer och skålade å pusssades vid tolvslaget;) Det va en lyckad kväll/natt !

Sedan en dag så åkte jag, Jonas och svärmor upp till Ullared , det va en mkt bra affär det haha handla ganska mkt där . En Stor affär med allt i och bra priser ! Köpte t.ex en ny plattång, tröjor och tavlor. Efter den turen så åkte vi hem och senare på kvällen bjöd svärföräldrarna på mat , sen åkte vi hem å hade myskväll framför tv :)

En hel vecka full av olika roliga och trevliga saker , det va några av saker iaf :)

Min söötfiis kommer i mön oxå :) läängtar så , har så skoj med dej , vi är så lika ! Jag är så glad att jag har deej ! Idag har vi 5 månader tillsamans redan! <3 va tiden går fort , fast den är juh underbar oxå<333 Älskar dej Jonas!


Ne nu ska jag gå å lägga mej å vila lite fryyser som tusan så nu är det filten som gäller och en film kanske ! :)


Ha en fortsatt bra kväll ! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar