onsdag 21 januari 2009

- Onsdag

Hejhopp gummi ..... ;P

Idag har man varit i skolan , sedan har man bara slappat å gjort klart lite små arbeten som jag inte va klar med . Fast det finns juh fler att göra ... urch va skoltrött man är !
Nu sitter man här och lyssnar lite musik å funderar på att gå ut och gå med mp3 hihi och sedan kolla lite på bandyn som börjar nu , Sverige Ryssland tror jag det är som spelar :P .
I Fredags så var jag å Sara till Leksand å titta på hockey , Leksand - Växjö 3-0. En riktig bra match ! Första gången jag var på en hockey match å första gången man var i arenan , mkt roligare att vara där live i klacken än att sitta hemma framför tvn ^^ Så dit lär man åka igen ! :)
Sedan på lördagen var jag hemma hos Emelie :) , vi slappade mest, prata, kolla tv å käka tacos. Var så längesen vi va med varandra så det va riktigt trevligt! :) <3
På söndag blev det att följa med syrran och hennes kompis Anna till Kupolen . De skulle titta efter badkläder, för på torsdag så åker de ner till Stockholm och sover på hotell en natt sen bär det av till arlanda och på flyget till Lanzarote i en vecka ! lyllosar :P hihi . På Kupolen köpte jag ett par byxor, ett linne och en mascara..

Imön har man låång sovmorgon börjar typ vid halv två till halv fyra, så det blir tolv bussen in till stan och efter skolan så blir det bio halv sju med Malin :)<3 Vi ska se Yesman ;P den med Jim Carry så det blir nog många skratt ^^
På fredag så kommer älsklingen :) <33 fast det blir inte för ens vid halv elva på kvällen typ . Jag slutar vid halv tre så det blir att vara i syrrans lägenhet och vänta på han :P Kanske blir lite segt att vara där själv ända till halv elva menmen , kan juh hyra en film ir något . Sedan blir det att vi sover över där å på lördag blir det en tur till Borlänge å kika lite . Men efter det så blir det att åka hem till byn :P Men nice att vi kan låna syrrans lägenhet å att det passa så bra nu också när hon är borta ^^ ska bli skönt att får vara ensama lite med :) För hemma vid mig är det juh någon hemma jämt typ haha . Det blir en toppen helg , lääängtar , vill ha fredag nu!!!! fööör saaknar dej som en toook , Jonas :) <333

Ne nu ska jag ut en sväng , PuSSHeejS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar